sobota, 7 stycznia 2017

Książka pamiątkowa - pierwsza próba !!!!

Hej !!!

Jak tam u Was kochani w Nowym Roku ? Zima nadeszła za oknem mróz trzyma a ja się nudzę w domku, wiec postanowiłam zrobić coś nowego. Zabierałam się już za to od jakiegoś czasu aż w końcu nadarzyła się okazja :-) I tak powstała moja pierwsza książka pamiątkowa z okazji Dnia Babci i Dziadka. W układaniu wierszyków nie jestem zbyt dobra więc po prostu napisałam kilka słów podziękowania dla naszych dziadków.  A oto kilka zdjęć :

 
Książka w kolorze biało-złoto-czerwonym.
 
Przystrojona różyczkami z krepy. 


 
A tutaj widoczna grubość książki.

 
I jak oceniacie ?
Ta akurat będzie zapakowana w celofan. Ale musze popracować nad stojakiem do takich książek.
 
A na zakończenie znane już Wam kołyski.
Kolejne dwie kołyski dla dziewczynek.

 
 
Dzisiaj króciutko.
Dziękuje za wszystkie odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad :-) 
Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz