niedziela, 11 grudnia 2016

Gorseciki nie tylko na wino !!!


Witajcie !!!

Sezon wiankowy już zakończony to teraz więcej czasu na rękodzieło ale kochani przez ten czas się nie obijałam. Powstało 9 gorsecików na wódkę dla Pani Bogusi. Są troszkę mniejsze od poprzednich jakie robiłam, w różnych kolorach oraz z mniejszymi i większymi biustami. Podobno mają wzięcie co bardzo mnie to cieszy :-)


A oto kilka zdjęć ( przepraszam za jakość ale robione wieczorami i dlatego taki efekt ).







Między czasie powstała kolejna kołyska także w kolorze biało- różowym dla dziewczynki.




A tu w końcu coś świątecznego. Moje pierwsze gwiazdeczki mniejsze znajdą swoje miejsce na choince a większa już podarowana.


Świeczniki także robione po raz pierwszy.

 Jeden większy będzie zdobił stół na wigilie.


A tu mniejszy.

 
A tutaj udekorowany parapet.
Małe wianuszki ze świerku spryskane sztucznym śniegiem i posypane brokatem i ozdobione fajnie dekorują świecznik.

 
 
Mh troszkę długi ten post ale mam nadzieję że Was nie zanudziłam.
Pozdrawiam i dziękuję za każde odwiedziny i pozostawiony komentarz :-)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne prace stworzyłaś, gratuluję :-) świeczniki też muszę zrobić, mam nadzieję, że jakoś wyjdą ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) a świeczniki na pewno wyjdą Ci pierwsza klasa :-)

      Usuń