czwartek, 2 kwietnia 2015

Kielich !!!

Hej !!!

Jak tam idą Wam przygotowania do świąt ? U mnie pracowicie, babeczka właśnie się pieczę i mam  chwilkę aby pokazać Wam ostatnie prace, które wykonałam przed świętami. Więc zaczynamy :-)

Pierwsza praca to kielich komunijny. Tym razem w kolorze złotym z białymi różyczkami. Kielich ma około 40 cm wysokość.

 
Został ozdobiony białą koronką i złotą wstążką

 
Dodatkiem są dwa żółte kłosy i winogrono z zielonymi listkami :-) 

 
 
Druga praca to słonik, wykonany tym razem na roczek dla dziewczynki. Jest on w kolorze różowo-białym na brzuszku ma złotą cyferkę "1".
 
 
Mam różowy kapelusik :-)

 
A z tyłu ogonek ozdobiony białą kokardką :-)
 

 
Mam nadzieje że solenizantce się spodoba :-) 
 
P.S. Ostatnio u mnie dużo słoników się pojawiło a będą kolejne ale to już po świętach :-)
 
 
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam wszystkich zaglądających tutaj :-)
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz