sobota, 25 kwietnia 2015

Autko !!!

Hej dzisiaj zaprezentuje Wam mój pierwszy samochód, który został stworzony na 18-stkę dla mojego kochanego kuzyna. Wiem że może nie wygląda idealnie ale z efektu jestem zadowolona :-) Ale zapewne następny wyjdzie już lepiej :-) Samochód powstał według kursu Pani Anny Krućko a także inspiracji zaczerpnęłam z prac Pani Anny Makuch :-) To zaczynamy pokaz:


Autko w stylu retro w kolorze brązu z dodatkami złotymi i bordowymi.

 
Na masce dołożyłam bordową różę.


Tak prezentuje się z boku. Ma złote koła i lampy.

 
A w środku znalazło się miejsce na % i coś jeszcze :-)


Jest i kierownica w kolorze złotym.
 

 
A tak samochód prezentuje się z tyłu. Ma koło zapasowe i tabliczkę z imieniem solenizanta:-)

 
Hm jak Wam się podoba autko? Solenizant był zadowolony z prezentu, a to najważniejsze :-) 
 
P.S. Mam nadzieje że jeszcze będę miała kiedyś możliwość stworzenia takiego samochodu.
Niebawem pojawią się kolejne prace komunijne .
 
Dziękuję za uwagę, mam nadzieje że Was nie zanudziłam:-)
Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz