wtorek, 17 maja 2016

Różnorodnie cz. 2 !!!

Hej,
dawno mnie tu nie było ale dzisiaj postanowiłam nadrobić zaległości. Zaprezentuje Wam kilka prac, które powstały w ostatnim czasie, a czasu było mało wiec nie wszystkim pracą  udało mi się zrobić zdjęcia :-(
Zaczniemy od czegoś nowego a mianowicie od serduszka z papierowej wikliny na piku z okazji Dnia Mamy:

Jest ono w kolorze białym z dodatkiem koloru biskupiego.
 

 
Zbliżenie napisu.


Teraz czas na rowerek, dawno go nie robiłam. Został on podarowany w ramach podziękowania za możliwość odbycia praktyk zawodowych.


 
Kolejną pracą jest gorset na coś mocniejszego.
Były jeszcze 2 armatki ale znacie je już w moim wykonaniu.
 
A na zakończenie pracę z okazji I Komunii Świętej :
 
Kielich w kolorze złotym.
 
 
Aniołek
 
 
Bukiecik dla dziewczynki
 
 
Były jeszcze 2 kielichy białe i słonik w kolorze błękitnym ale nie zdążyłam zrobić zdjęć :-(
 
Na dzisiaj to już wszystko.
 
Pozdrawiam :-)
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz