czwartek, 10 marca 2016

Wszystkiego po troszeczku...

Witam, dzisiaj pokaże Wam kilka różnych prac, które powstały w ostatnim czasie.

Na początek zaczniemy od Wielkanocy.

1. Dwa wianki wielkanocne, znacie je już w moim wykonaniu, więc nie będę się rozpisywać.
 
 

 
 
2.Zajączek, mój pierwszy jak go oceniacie ?
 

 
3. Stroik wielkanocny na cmentarz. Podstawą jest wianek wiklinowy (z prawdziwej wikliny). Ozdobiony kwiatkami, jajkami i palmą.
 
 
Kolejne prace powstały z okazji Pierwszej Komunii Świętej.
 
4. Bukiecik komunijny.
 

 
5. Kielich komunijny.
 




 Coś na 18-ste urodziny i ślub.

 6. Kula różana na stojaku z okazji 18-stych urodzin.
 


 
7. Doniczka z kwiatkami w trzech kolorach na 18-stkę.
 
 
8. Armatka na wino z okazji ślubu, nieco zmieniona. A mianowicie ma nowe koła, bardziej stabilniejsze i ładniej się prezentuje.

 
9. Kolejna doniczka z kwiatkami na Dzień Mamy.
 
 
A na zakończenie pochwale się trochę, a co mi tam :-) Od jakiego czasu uczęszczam na zajęcia florystyczne i chciałam Wam pokazać co ostatnio udało mi się stworzyć na zajęciach.
 
Wianek z wikliny posłużył mi jako stelaż do bukietu.
 
 
A tak prezentuje się bukiecik.
 
 
I jak Wam się podoba ?
 
Dzisiaj pokazałam Wam trochę różności, ale mam nadzieje że Was nie zanudziłam.
Dziękuje za wszystkie odwiedziny na blogu.
Pozdrawiam :-)
 
 





2 komentarze:

  1. Zajączek jest rewelacyjny :)
    A reszt prac przykuwa uwagę swoim pięknem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe słowa :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń