środa, 27 stycznia 2016

Valentine's Day :-)

Witam,
dzisiaj kilka prac walentynkowych i nie tylko. Małymi krokami zbliża się Dzień Zakochanych i z tej okazji powstały koszyczki i serduszka. A oto kilka zdjęć:

1. Dwa koszyczki, jeden biały a drugi brązowy z czerwonymi kwiatkami.



2. Serduszko kawowe na piku w doniczce z papierowej wikliny.

 
3. Dwa serduszka wiklinowe, złote i czerwone z kwiatkami.
 
 
A teraz coś na 40-ste urodziny a mianowicie kula różana na stojaku.
 
4.  Kula w kolorze biało-niebieskim na białym stojaku.
 

 
A tu znalazło się miejsce na życzenia.

 
I zapakowana.

 
A na zakończenie jeszcze doniczki, które były wykonane na Dzień Babci i Dziadka.
 
5. Cztery doniczki z kwiatkami.
 
Dwie z dodatkami różu.
 
 
Dwie z dodatkami niebieskimi.

 
Troszkę długi mi ten post wyszedł ale mam nadzieje że Was nie zanudziłam :-)
Dziękuje za każde odwiedziny i pozostawiony ślad Waszych odwiedzin a mianowicie komentarze, bardzo mi miło że podobają Wam się moje prace i aż chce się tworzyć dalej :-)
Pozdrawiam :-)
 

 

1 komentarz:

  1. Urocze wyplatanki :)
    Wrażenie robi kula biało -niebieska z życzeniami - fajna i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń