środa, 20 maja 2015

Okręt :-)

Witam, tak jak ostatnio obiecałam dzisiaj zaprezentuje Wam  coś nowego w moim wykonaniu a więc jest to okręt w kolorze błękitno-białym. Znajoma poprosiła mnie abym stworzyła statek dla chłopca więc zakasałam rękawy i udało się ( przynajmniej myślę że podołałam wyzwaniu) ale Wy sami ocenicie czy sobie z tym poradziłam...:-) Okręt został wykonany według kursu Pani Anny Makuch a tutaj link do kursu.

  
Złota kotwica przymocowana sznurkiem
 
 
 Maszt zrobiłam z białej organzy przyozdobiłam błękitną wstążką.  
 
 
Dorobiłam skrzynię skarbów a w niej coś słodkiego :-)

 
A także ster w kolorze złotym.
 
 
 
Kolejnymi pracami są dwa kielichy komunijne w kolorze złotym i białym.
 
   
 
 
A na zakończenie kolorowa doniczka, kiedyś już taką wykonywałam.
 
 
Niebawem kolejny okręt w tych samych kolorach ale już na coś mocniejszego %
i kolejne koszyczki.
 
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam wszystkich zaglądających tutaj :-)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz