piątek, 30 stycznia 2015

Walentynkowo

Hej już nie długo walentynki więc z tej okazji postanowiłam coś zrobić a oto efekty mojej pracy:
Pierwsze to serduszko z różyczek z krepy w kolorze biało- czerwonym na piku w doniczce z papierowej wikliny. Podstawą było serduszko styropianowe.



 
W środku ułożyłam drugie serduszko z czerwonych różyczek.
 

 
 
 
Postanowiłam dodać motylki, które kojarzą mi się ze stanem gdy jesteśmy zakochani kiedy czujemy "motylki w brzuchu" :-)




 
 
Druga praca to doniczka z pałąkiem z dodatkiem chabrowych róż. Hm wszystkim walentynki kojarzą się z kolorem czerwieni ale cóż takie było zamówienie. Mi się osobiście podoba ale najważniejsze że zostanie podarowane prosto z serca :-)
 
 

 
 

 



 
Pozdrawiam wszystkich zaglądających tutaj :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz